خرید بک لینک دائمی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک دائمی


سپاهان درب
پرداخت ماهیانه ۱۶ هزار میلیارد تومان حقوق به ۵۰۰هزار مدیر در کشور
تعلیق فعالیت چهار خلبان به علت عدم انجام دقیق مقررات
السیسی: قطر نگرانی کشورهای عربی را برطرف کند

۱۴۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایان با بیان اینکه در کشور ۵۰۰ هزار مدیر داریم که ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد در ماه صرف پرداخت حقوق به این افراد می‌شود گفت:در ژاپن ۵۰۰ هزار نفر کارمند وجود دارد.

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت ۴ خلبان و تذکر به ۲ شرکت هواپیمایی در پی عدم اجرای دقیق مقررات هوانوردی خبر داد.

رئیس جمهوری مصر بعد از دریافت پیام امیر کویت در خصوص تلاش هایش برای حل بحران کشورهای عربی، از قطر خواست که نگرانی کشورهای عربی را برطرف کند.

فرهنگستان زبان وادب فارسی در مورد خبر راه‌اندازی رباتی در پیام‌رسان تلگرام توسط این فرهنگستان برای یافتن معادل‌های مصوب واژگان بیگانه، توضیحاتی ارائه کرد.

نگاهی به عملکرد سه دولت گذشته و فعلی در پارس جنوبی نشان می‌دهد بیشترین حجم پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در دولت نهم و دهم بوده که میوه آن توسط دولت یازدهم چیده شده است.

حذف دردسرهای استفاده از کارت‌های بانکی در یک بستر امن و جایگزینی موبایل با بسیاری از ابزارهای مورد استفاده امروزی، پرداخت موبایلی را به یکی از ضرورت‌ها تبدیل کرده است؛ به نظر می‌رسد این امر نیز در حال تحقق است تا شعار دولت همراه بیش از پیش عملی شود.

کم و کیف برگزاری مراسم تحلیف و همچنین مسائل حواشی آن در جلسه غیر علنی امروز مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که بعید است اسامی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم امروز (سه‌شنبه) تقدیم مجلس شود.

این روزها در راستای انتخاب وزرای کابینه دوازدهم، فعالین سیاسی و حامیان گروه‌های مختلف سیاسی مخالفت‌ها و موافقت‌های‌شان را از اخبار منتشر شده درباره کابینه آتی حسن روحانی، با هشتگ‌هایی مثل #کابینه25میلیونی یا #روحانی_متذکریم بیان می‌کنند. فارغ از نگاه‌های سیاسی به کابینه و سهم‌خواهی‌های مرسوم، مردم منتظر هستند تا روحانی به عنوان رئیس جمهور تنفیذ شده و قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کابینه‌ای کارآمد برای تحقق وعده‌هایش به همه مردم ایران را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده و یا به اصطلاح کاربران فضای مجازی هشتگ #کابینه80میلیونی را "ترند" کند.

رییس مجلس شورای اسلامی روز ۱۷ مرداد را که به نام شهید صارمی روز خبرنگار نام گرفته است، به خبرنگاران تبریک گفت.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/