خرید بک لینک دائمی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک دائمی


سپاهان درب
پرداخت ماهیانه ۱۶ هزار میلیارد تومان حقوق به ۵۰۰هزار مدیر در کشور
تعلیق فعالیت چهار خلبان به علت عدم انجام دقیق مقررات
السیسی: قطر نگرانی کشورهای عربی را برطرف کند

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

رئیس‌جمهور کره‌جنوبی رهبر کره‌شمالی را فردی بی‌خرد و بسیار خطرناک خوانده است.

آمریکا نمی تواند بدون توجه به نقش ایران در سوریه داعش را شکست.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بر این عقیده است که روحانی باید برخی از وزرای کابینه را تغییر دهد و افراد شایسته تری را بر سر کار بگذارد.

محمد بن سلمان اکنون به سمت ولیعهدی پادشاه عربستان رسیده است و جانشین پسرعمویش محمد بن نایف شد، اقدامی که انتظار آن می رفت و می تواند مسیر این کشور برای چند دهه آینده را شکل دهد.

دولت چپگرای رومانی پس از اینکه نتوانست رأی اعتماد اعضای حزب خود در پارلمان این کشور را به دست آورد، سقوط کرد.

برخی منابع اعلام کردند که میزان پایبندی کشورهای عضو و غیر عضو اوپک به توافق جهانی کاهش تولید نفت، در ماه مه امسال به بالاترین حد خود رسیده است.

در دهه‌های اخیر، شرکت‌های بسیاری وارد صنعت خودروسازی شده‌اند و هر از گاهی با کسب توفیق در بازار، هیاهو و جنجال زیادی را به راه می‌اندازند. با این حال، هنوز شرکت‌های قدیمی و باتجربه صنعت خودروسازی هستند که در آسمان این صنعت می‌درخشند.

یک کارشناس مسایل خاورمیانه در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، به بررسی ابعاد و زوایای انتخاب محمدبن سلمان، به عنوان ولیعهد جدید عربستان سعودی می پردازد.

واشنگتن پست نوشت، آرایش نظامی خزنده و در خفای 'ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا در خاورمیانه، بوی جنگی جدید را برای آمریکا می دهد، بی آنکه استراتژی مشخصی برای آن داشته باشد و اکنون زمان آن است که کنگره وارد عمل شود و جلوی ترامپ بایستد.

آخرین ویدیوی تبلیغاتی اپل به ویژگی Memories در iOS اشاره می کند. Memories بصورت کاملا خودکار از تصاویر و ویدیوهای شما استفاده می کند و فیلم کوتاهی را در مورد آنها می سازد. این ایده شاید به نظر اصلا جدید نیاید، اما اپل آن را واقعا عالی اجرا کرده است.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/